Rast svjetskog tržišta digitalnih glazbenih uređaja
Tijekom prošle 2006. godine diljem svijeta zabilježeno je oko 120 milijuna prodanih prijenosnih uređaja za reprodukciju glazbe što je ujedno porast od čak 43%. Većina MP3 player-a ispunjeno je glazbom prenesenom iz osobne kolekcije CD-a, ali korisnici MP3 zapisa mogu kupiti iste zapise jednim posjetom popularnih Internet stranica kao što su iTunes i eMusic.
Jedna od spomenutih stranica, eMusic tvrdi da je u prošloj godini prodao čak 100 milijuna takvih glazbenih zapisa (download-a), popunivši na taj način 10% sveukupnog digitalnog tržišta. Ipak, velike izdavačke kompanije neće odobriti da se na tim stranicama nalaze i njihovi glazbeni sadržaji, jer se na taj način ta glazba može kopirati između velikog broja uređaja. Također, u 2006.g. u Japanu čak 90% iznosa sveukupne digitalne prodaje uprihođeno je prodajom glazbenih zapisa za mobilne aparate i telefone, dok je u Velikoj Britaniji prodano čak 53 milijuna pjesama putem download-a. No, takve brojke još uvijek nisu uspjele doseći, možda očekivano opadanje direktne prodaje CD-a. Usprkos brzom rastu prodaje digitalnih glazbenih uređaja, globalno glazbeno tržište u prošloj godini ipak bilježi pad prihoda od 2 do 3%.
Glavni problem još uvijek je velika stopa piratstva. Međunarodni savez fonogramske industrije, IFPI proveo je anketu uz pomoć korisnika digitalne glazbe u Europi koje je pokazala da čak 14% njih redovno razmjenjuje ili dijeli neovlaštene glazbene sadržaje. Sukladno takvoj lošoj europskoj statistici nedavno potpisani Sporazum o osnovnim načelima i uvjetima za ostvarivanje prava na naknadu za reproduciranje autorskog djela za privatno ili drugo vlastito korištenje između HDS ZAMP-a i Hrvatske gospodarske komore doista određuje simboličnu naknadu za dostizanje glazbene tržišne ravnoteže.