Newsletter - srpanj / kolovoz 2014.
Poslovno izvješće HDS ZAMP-a za 2013. godinuHrvatsko društvo skladatelja i Služba ZAMP objavili su izvješće o poslovanju za 2013. godinu. Ukupno prikupljene autorske naknade bilježe blagi porast u odnosu na prethodnu godinu te iznose 104,6 milijuna kuna. Detalje poslovanja, naknade po segmentima te najčešće emitirane pjesme domaćih i stranih autora pogledajte ovdje. Autori učinili Split lipšimNaša kampanja promocije jačanja svijesti o autorskim pravima u Splitu je ovog ljeta zaživjela u koncertnoj varijanti. Marijan Ban & Diktatori, Tedi Spalato, Pavel i Libaroduševili su brojne Splićane i njihove goste, a reportaže i fotogalerije s koncerata pogledajte na linku. „Playlista za Slavoniju“ se vrti dalje!Ovih dana više od 170 skladatelja, naših članova, potpisuje izjave kojima se na godinu dana odriču tantijema na jednu ili više skladbi, u korist stanovnika poplavom pogođenih područja. Našu akciju odlično su prihvatili autori, ali i mediji - Hrvatska televizija i CMC kao i HR2 i Radio Sljeme svakodnevno joj posvećuju čitave programske blokove. Kako pjesmama prikupljamo još novca za pomoć Slavoniji pogledajte ovdje. „Tjedan Autora“: Sandi Cenov, Tomislav Mrduljaš, Saša Antić i Davor GobacPogledajte što o svom autorstvu i poštivanju autorskih prava kažu naši poznati članovi: Sandi Cenov, Tomislav Mrduljaš, Saša Antić i Davor Gobac novi su gosti portret-serijala „Tjedan Autora“ kojeg realiziramo u suradnji sa CMC televizijom. Oni dolaze: Big Strip Gorila i Justin's JohnsonNaši novi članovi posebno su nam važni: zagrebačka grupa Big Strip Gorila svoj će zoo rock uskoro predstaviti na novom festivalu HDS-a „RockOff“, a splitski bandJustin's Johnson nakon deset godina postojanja ima prvi album. Vrijeme je da vamMate Palestrina Mazić predstavi BSG, a Miro Alač svoj ska-punk! Prenosimo: „Hrvatska izvozi preko 200 milijuna kuna glazbe!“U zanimljivom tekstu portala Poslovni.hr, glavni direktor HDS ZAMP-a Nenad Marčecprocjenjuje da je izvoz hrvatske glazbene industrije lani dosegnuo 200 milijuna kuna. Zašto Hrvatskoj trebaju relevantna istraživanja doprinosa glazbene (i drugih kreativnih) industrija nacionalnom gospodarstvu doznajte ovdje. Medijski odjeci poslovnog izvješćaNaše poslovno izvješće i ove je godine izazvalo značajnu pozornost medija – od malih portala do nacionalnih televizijskih kuća. Pogledajte kako su o istoj temi izvijestili HRT, Nova TV i RTL televizija.
|
||
|