Zaintrigirajte fanove kreativnim e-mail sadržajem

Mailing liste i dalje su snažno marketinško sredstvo. Daju vam odličnu mogućnost da s fanovima ostanete u kontaktu, te im pružite najnovije informacije o vašem djelovanju. Ipak, e-mail newsletter može postati kontraproduktivan ukoliko su jedine informacije ono što prodajete. Umjesto toga, shvatite ga kao način interakcije te uključite zanimljiv sadržaj koji će zainteresirati fanove.

Studije pokazuju kako je među korisnicima e-maila popularna metoda praćenja vijesti koje ih zanimaju. Čak i među tinejdžerima, e-mail je i dalje snažno sredstvo komunikacije.  Ukoliko ga koristite, potrudite se da fanovima ponudite nešto više od samog poziva na koncert i oglašavanja promo materijala.

1.  Ponudite fanovima  nešto zanimljivo i posebno u zamjenu za e-mail adresu

Najnovije vijesti  o nastupima ili informacije o tome kako napreduje vaša karijera su u redu, ali malo bolja ponuda može činiti razliku između toga hoće li vam fanovi dati adresu ili ne. To može biti besplatna pjesma, ili čak raritetna pjesma koja se nigdje ne može pronaći.

2. Smatrajte vašu mailing listu vašim službenim fan klubom

Uključite ekskluzivan sadržaj: dijelove video spotova, snimke iz studija,  backstage propusnice itd. Pokušajte pratiti interes fanova. Budite svoji, ali neka interakcija s vašom publikom ostane zabavna.

3. Uključite osobne elemente

Dodajte sadržaj koji nije povezan direktno s glazbom. Povežite se s  fanovima na ljudskom nivou. Pokažite im da ste osoba od krvi i mesa, a ne samo glazbenik.

4. Gledajte na svoj e-mail kao na poruku koju šaljete prijateljima

Ukoliko dođete u situaciju da ne znate što poslati fanovima, razmislite o svakodnevnim temama koje ste diskutirali s prijateljima te zatražite npr. mišljenje fanova.

5. Uvijek ponudite kvalitetan e-mail newsletter

To jest, onaj koji će angažirati vašu publiku, te učiniti da fanovi osjećaju kako su odigrali ulogu u vašem umjetničkom razvoju, dati im mogućnost da kupe pjesme, albume, majice, ulaznice itd.

Izvor: hypebot.com