9 novogodišnjih odluka za neafirmirane glazbenike

Nova 2013. godina je stigla, a vaša karijera i dalje je u stagnaciji? Istina je da ekonomska situacija nije baš bajna, no ukoliko barem djelomično date šansu sljedećim savjetima, moguće je da na vašem profesionalnom planu stvari krenu na bolje. Ne možete znati ako ne pokušate. Pogledajte savjete koje donosi portal Music Think Thank.
 
1. Društvene mreže postale su koristan alat u posljednjih 10 godina. Omogućile su besplatnu i efikasnu komunikaciju. Mnoge glazbene karijere započele su i razvile su se uz pomoć ovih servisa. Biti online te upoznavati ljude online postalo je sve važnije, ali također potreba za upoznavanjem uživo jednako je bitna za vašu karijeru. Pokrenite svoj fan page ili online profil, komunicirajte s ljudima, promovirajte se, upoznajte ih. Nikad ne znate tko vam može pomoći. 

2. Napravite plan i stavite na papir vaše ideje. Ovaj dokument bi trebao sadržavati sve vaše poslovne i marketinške ciljeve za ovu godinu. Morat ćete osmisliti način kako ih ostvariti pomoću informacija koje ćete sakupili tijekom godine. 

3. Ukoliko ste negativna osoba, negativnost će vas pratiti, ali ako se odlučite pokrenuti te biti pozitivni i karijera će vam krenuti na bolje. 

4. U bilo kojoj profesiji vrijedi pravilo da što više vještina posjedujete, to ćete imati više koristi. Glazba se po tome ne razlikuje, a nije na odmet naučiti nove vještine i steći nova znanja kako bi u ovoj godini napredovali. 

5. Nemojte dopustiti da strah kontrolira vašu sudbinu. Prestanite razmišljati što drugi misle o vama. Nikad ne recite kako je nešto preteško da to i ostvarite. Stavite negativne misli sa strane i neka vas ispuni kreativna energija. 

6. Slijedite provjereni marketinški recept: promovirajte se, svirajte uživo i analizirajte svoje poteze, i vaša karijera će sigurno imati pozitivan pomak. 

7. Ljudi dolaze na vaše koncerte da bi se zabavili, ne samo da bi slušali vašu glazbu. Razmislite o metodama pomoću kojih možete vaše nastupe učiniti zanimljivijima i kvalitetnijimkako biste zadržali pažnju publike. 

8. Prikupite koliko god možete informacija o ljudima kojima je namijenjena vaša glazba. Obratite posebnu pažnju na njihove navike, želje i potrebe. Cilj je ponuditi im gotov proizvod. Ove informacije nećete moći prikupiti samo tijekom vaših nastupa, stoga nije na odmet posjetiti nastupe izvođača koji sviraju sličnu glazbu.
 
9. Naravno, trebat će vam i novac kako biste financirali vaš projekt. Ukoliko ne radite, obratite se prijateljima i pokušajte naći sponzora. Ukoliko izdavanje cd-a uklopite u nekakav širi projekt, moguće je dobiti i novac putem različitih natječaja ili fondova. 

Izvor: http://www.musicthinktank.com