HDS ZAMP organizira informativne susrete s ugostiteljima

HDS ZAMP je odlučio pojačati rad na informiranju poslovnih korisnika glazbe – posebno ugostitelja, vlasnika barova, restorana i klubova. Tako od studenog organiziramo i informativne susrete s ugostiteljima po hrvatskim gradovima, a prvi gradovi u kojima su održani su Koprivnica i Čakovec.

Voditeljica Sektora javnog priopćavanja Romana Večerić kaže o novom iskoraku službe: „Odlučili smo izići „na teren“ i u izravnom kontaktu pojasniti način rada službe i odgovoriti na pitanja korisnika. Odnedavno je u službi HDS ZAMP aktivan savjetnik za komunikaciju s korisnicima, Miroslav Folnegović. Budući da on ima iza sebe ima dug staž kao ugostitelj, ali i čelnik ugostiteljskih udruženja iza sebe, njegovo iskustvo pomaže i nama i ugostiteljima u boljem međusobnom razumijevanju. To, uz unapređenje suradnje, i jest osnovni cilj ovih susreta.“

Predstavnici službe zadovoljni su odazivom i reakcijama ugostitelja u oba grada. U kratkoj prezentaciji objasne im pravne osnove rada HDS ZAMP-a te način na koji se novac prikupljen od ugostitelja raspoređuje između autora, izvođača i diskografa - članova triju udruga za koje se plaća „račun za ZAMP“.  Tom im prilikom predstave i rezultate istraživanja o stavovima hrvatskih ugostitelja o poslovnom odnosu sa ZAMP-om, objavljenu u listopadu 2014.

Česta pitanja ugostitelja su o razlikama naknada za koncerte od onih za „standardne“ večeri uz glazbu s  CD playera, o razlozima plaćanja naknade kad se već plaća radijska pretplata, ali i o povlasticama za dugogodišnju urednu suradnju.

„Nadamo se da će svi vlasnici lokala prepoznati vrijednost ove inicijative i odazvati se na naš poziv i u drugim gradovima. Vjerujemo da više komunikacije znači i bolji poslovni odnos za obje strane u budućnosti,“ zaključuje Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a.

Sljedeći grad u kojemu se planira održati ovakva radionica je Karlovac. 

Informativnu brošuru o korištenju glazbe u poslovne svrhe pogledajte na http://www.zamp.hr/uploads/documents/brosure/ZAMP-Glazbaprostor.pdf

Tekst o studiji Ekonomskog instituta u Zagrebu o visini naknade za korištenje glazbe u Hrvatskoj iz svibnja 2014. pogledajte na http://www.zamp.hr/clanak/pregled/914/glazba-u-hrvatskim-ugostiteljskim-objektima-gotovo-najjeftinija-u-europi